Tuesday 17 January 2012

Color Trends 2012

Mesti ramai bakal pengantin yang tengah sibuk buat persiapan untuk majlis perkahwinan masing-masing. Sure you all tercari-cari color apa yang menjadi trend untuk tahun 2012. Color-color di bawah ni memang menjadi color pilihan untuk fashion runaway tahun ni, so u all boleh jadikan panduan dalam memilih color yang sesuai untuk wedding theme you all.


Yellow ...warna diraja ni memang selalu jadi fav pengantin, untuk mereka yang suka kan warna yang soft anda boleh mix kan color ni dgn warna putih, nampak sweet je.


Turqoise
I like this color memang cantik sangat!!


Fuchsia.. shocking pink. Tak semua orang berani menggunakan warna ni dalam majlis perkahwinan. Tapi untuk mereka yang suka kan sesuatu yang terang dan menyerlah..sesuai sgtlah





Grey ...I suka kalau grey combine dengan light pink. Sgt menarik..


Deep red.. warna ni symbolic of strong emotion, berani, cinta ..ramai yang memilih color ni untuk perkahwinan mereka, warna yang garang tapi tetap cantik dipandang


Coral...sweet n simple..warna yang lembut dan sejuk, u all boleh jugak combine kan dengan warna peach untuk menambahkan seri. Lihat saja hasil nya pada gambar di bawah ni.. sweetkan!





No comments:

Post a Comment